Om FrontMedia

FrontMedia formidler annoncer til en bred portefølje af medier i Danmark

Flere af landets toneangivende medieudgivere har valgt at samarbejde med os og har vist os tilliden til at udføre annoncesalget på deres vegne. Med et bredt udsnit af både fagmedier og forbrugermedier, tilbyder FrontMedia markedets største portefølje af både digitale og trykte medier – herunder websites, nyhedsbreve, magasiner, Apps og SoMe. Desuden kan vi levere programmatic-løsninger, enten særskilt eller i kombination med ordinær annonceformidling.

FrontMedia-teamet består af mennesker, som alle er mellem 35 og 60 år. 
Med stor livserfaring, relevante uddannelser og bred forretningsforståelse, interagerer vi med virksomheders beslutningstagere på et sagligt og fagligt højt plan. Ledelsen i FrontMedia har alle en grundig erfaring i det operationelle og engagerer sig altid i salgsopgaverne, som udføres i dagligdagen på kontoret. Man vil altid opleve, at kollegerne i FrontMedia yder en stor indsats og at kompetencerne konstant udvikles.

Baggrund

FrontMedia blev grundlagt i 2000 og har siden 2011 været ledet af David Wall.
David har erfaring fra både annoncesalg og -køb fra Mediacom, Politikens Hus og Egmont Storyhouse. 1. januar 2024 fusionerede FrontMedia med annoncebureauet Vendemus, som er specialiseret i markedet for nichemedier. Vendemus blev etableret af Mads Tjærby i 2012 og i 2013 trådte Jan Byskou ind som medejer. Mads’s og Jan’s erfaring med annoncesalg går mere end 20 år. Det nye og større FrontMedia repræsenterer således erfaring med hele spektret af professionelle salgsmetodikker og medietyper.

Vi samarbejder med mange stærke medieudgivere

Har du nogle spørgsmål?

Vi er altid klar til at hjælpe!